Opgelost door Dyson: Aankoop bedrag terug ivm defect apparaat

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 616519
Gebruiker
A. Hoosemans
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb na twee maanden de terugbetaling van een defect apparaat nog niet ontvangen.
Het product is na een reparatie bij Dyson zwaar beschadigd bij mij retour gekomen.
Op 20 juni jl is mij door Dyson de terugbetaling toegezegd, maar tot heden heb ik deze niet ontvangen.
Minstens een maal per week contact met de service afdeling gezocht, deze zijn vriendelijk, maar dat help dus niet.

Gewenste oplossing

Het aankoop bedrag terug betalen zoals toegezegd

Geboden oplossing
Geen oplossing tot nu toe. Nu een spreadsheet gekregen waarop staat dat zij mij het bedrag zouden hebben overgemaakt, alleen staat er niet bij vanaf welke rekening dit gebeurd is. (een spreadsheet maken kan iedereen)
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    A. Hoosemans
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen