Klacht Dyson: Accu steelstofzuiger op na 2,5 jaar, niet acceptabel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 621748
Gebruiker
ErikL
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Na 2,5 jaar is de accu van de Dyson V8 steelstofzuiger dood. Slechts 3 minuten in de max en 10 minuten in de normale stand zuigen mogelijk. Maakt niet uit welk mondstuk er gebruikt wordt. Dyson gebeld en gaven aan dat dit niet onder garantie valt en dat een nieuwe accu 90 euro kost, maar dat levering even kan duren. Kan sneller, maar dan kost het 150 euro. Geboden oplossing is geen oplossing, want ik heb recht op een deugdelijk product die ook nog normaal functioneert na 2,5 jaar. Ik kan geen postadres of mailadres vinden op de website om schriftelijk bezwaar aan te tekenen.
De oplossing die ik voorstel is een kosteloze vervanging van de accu om het probleem te verhelpen.

Gewenste oplossing

Kosteloze vervanging van de accu, zodat het product weer deugdelijk werkt.
Geboden oplossing
Niet gereageerd!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    ErikL
    Datum
    Nog geen reactie van Dyson gehad. Valt me tegen van het merk.
  2. Auteur
    ErikL
    Datum
    Niet reageren is de slechtste reactie, Dyson!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen