Klacht Dyson: Conflict retourbedrag wel/niet teruggestort

Klachtnummer
# 503538
Gebruiker
Kapster
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product retour gestuurd op 26 sept 2020. Na veel mail contact (waar slecht op wordt gereageerd) en veel berichten via messenger wordt me medegedeeld dat het bedrag is teruggestort , maar ik heb niks ontvangen. Volgens Dyson moet ik bij mijn bank zijn. Mijn bank heeft een transactie overzicht nodig. Deze wordt mij beloofd door Dyson, maar na weken wachten en meerdere malen wederom contact via mail en messenger heb ik nog steeds niet sontvangen. Inmiddels is het 15 december 2020.
Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen?!

De oplossing

Een oplossing vinden m.b.t. waar mijn geld is gebleven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dyson is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen