Klacht Dyson: Dyson belast mijn credit card voor € 499 zonder mijn toestemming

robenmargo

Enkele maanden geleden heb ik via de site van Dyson een profit gekocht bij hen een betaald met mijn credit card. Dit is aan de deur geweigerd waarna de afschrijving van de credit card uiteindelijk terug gedraaid is. Tot zover niets aan de hand. Twee maanden later krijg ik, zomaar uit het niets, een mail dat mijn bestelling van hetzelfde produkt (war ik eerder geweigerd had) aan mij verzonden is. Ik had niets opnieuw besteld. Tot mijn woede hebben ze zomaar mijn credit card weer voor € 499 belast. Zonder dat ik daarvoor dus opdracht of toestemming heb gegeven. Inmiddels ben ik al 2 weken aam het bellen en mailen. Iedere keer laat ik me wijs maken dat ik door een leidinggevende wordt teruggebeld. Dit gebeurd dus niet. Er gebeurd gewoon helemaal niets. Dyson zegt wel dat ze goede stofzuigers verkopen maar ik heb toch liever niet dat ze mijn bankrekening leeg zuigen

Doen wat ze zeggen. Uitzoeken wat er mis is gegaan, dit herstellen en mij terugbellen en op passende wijze excuses aanbieden

Wij vinden dat Dyson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dyson?