Klacht Dyson: Dyson Failliet?

jdh

Een Dyson stofzuiger gekocht en betaald via Dyson.nl
Deze zou de volgende dag geleverd worden. Tijds window tussen 8 en 18:00. Niet ideaal, maar goed.

Aan het eind van de dag, je raad het al, geen stofzuiger.

Proberen contact op te nemen met de klanten service, 45 minuten in de wacht, geen antwoord.

Op de website staat vermeld dat ze open zijn van 08:00 tot 20:00, dus gelijk om 08:00 aan de telefoon. Bandje ....... gesloten, dat gaat dus zo de heel dag door.

Aan de hand daarvan ben ik rond gaan kijken op de social media sites.
Het regent daar dus ook klachten van mensen die wel betaald hebben, maar geen spullen krijgen.

Kortom, het bedrijf Dyson lijkt gesloten te zijn en niet bereikbaar voor commentaar. De chat functie op de website staat ook uit.

Geld weg en geen spullen, hoe een bedrijf met een goede naam snel kan zinken, wat een aanfluiting.

IK wil de stofzuiger niet meer hebben.
Ik wil mijn geld terug en ga een ander merk kopen. Gezien de overige reviews is garantie daar ook niks waard, dus ik wil geen Dyson product meer.

Wij vinden dat Dyson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dyson?