Klacht Dyson: Dyson is voor schriftelijke klachten niet fatsoenlijk bereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 610704
Gebruiker
A. Looyestijn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een correcte zuigmond voor mijn DC08 wordt niet meer geleverd. Gezien de aanschafprijs van de DC08 is dit onbegrijpelijk en bewijst Dyson dat hun service beneden ieder te verwachten niveau is. Ook het indienen van een schriftelijke klacht kan ik niet daar geen e-mail adres gegeven wordt.

Gewenste oplossing

Zorg dat Dyson per e-mail bereikbaar is.
Zorg ervoor dat ook voor oudere producten passende hulpstukken / vervangende onderdelen beschikbaar zijn.
Geboden oplossing
Mijn klacht is geheel NIET behandeld en dit klachtensysteem werkt ook voor geen meter (nieuwe klacht)! Mijn klacht wordt automatisch gesloten terwijl ik geen enkele mogelijkheid heb om eerder aan te geven dat deze nog steeds niet is beantwoord. Kortom waardeloos!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen