Klacht Dyson: Dysons voeren valse verkopen uit om consumenten te misleiden om hun producten te kopen.
Details
Klacht
In augustus 2022 lanceerde DYSON een retourneerbare activiteit binnen 60 dagen in de Media Markt.Toen ik een stofzuiger kocht in de Media Markt (kosten 750 euro), dacht ik dat deze niet zo goed was als mijn schoonmaakrobot, dus heb ik hem binnen 60 dagen teruggestuurd. 40 dagen. Ik heb net een retour aangevraagd (volgens het proefbeleid van Dyson heb ik meer dan 5 e-mails naar de klant gestuurd om een retour aan te vragen), maar de klantenservice zei dat het elke keer in behandeling was. Ik heb de stofzuiger ingepakt vroeg, maar tot vandaag, 18 maart 2023, heeft de klantenservice van Dyson nog steeds geen bewijs om op mijn aanvraag te reageren (blijf zeggen dat deze wordt beoordeeld). Het is 5 maanden geleden en de nepverkopen van Dyson hebben me uitgeput. Mijn enige hoop is ACMGewenste oplossing
Kwam hun belofte na, regelde mijn terugkeer,De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.