Klacht Dyson: Geen geld terug (en geen reactie) na het foutief cancellen van een order door dyson

Klachtnummer
# 452199
Gebruiker
NegendeBoot#947
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst, door een fout bij Dyson is deze niet in hun systeem gekomen (volgens Dyson zelf). Wel betaald maar het is blijkbaar onmogelijk dat er geleverd gaat worden?? Raar?? maar nu krijg ik mijn geld ook niet terug. Na 3 weken nu alweer!

Ook reageren ze niet meer.
Schandalige afhandeling van een order die zij voor mij gecanceld hebben waarbij ze ook niet het geld terugstorten!

De oplossing

Geld terugstorten of leveren van product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dyson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen