Klacht Dyson: Geld niet ontvangen na retour sturen van product.

Klachtnummer
# 538230
Gebruiker
Mdewildt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ruim een maand geleden een stofzuiger besteld. Deze zou (volgens de klantenservice) niet door zijn gekomen en het geld zou automatisch terug gestort worden binnen 2 werkdagen. Ik heb toen besloten een nieuwe bestelling te plaatsen. Deze heb ik ontvangen en een week later komt bestelling 1 TOCH wel aan. Deze heb geweigerd aan de deur en is retour gegaan naar Dyson zelf, welke zij op 28 april hebben ontvangen. Nu 4 telefoontjes verder met iedere x een ander antwoord, zou ik 14 dagen later mijn geld alsnog ontvangen. Dit is NOG STEEDS niet gebeurd. Ook word ik niet verder geholpen bij de klantenservice en ben nu mijn geld dus kwijt!

De oplossing

Ik wil graag dat het bedrijf mij mijn geld terugstort en hierover contacteert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dyson is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen