Klacht Dyson: Heb recht op een geldbedrag terug ivm prijsdaling

Klachtnummer
# 500049
Gebruiker
Gebruiker1532197775
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een dyson hot & cool gekocht bij Dyson voor 349 euro.
De dag nadat het bezorgd is ,blijkt het opeens 299 euro te kosten .
Heb gelijk klantenservice gebeld ,daar werd gezegd dat ik een mail met foto’s met bewijs moest opsturen.
Want op hun website staat als je binnen 7 dagen het goedkoper kan krijgen ze je het verschil terug betalen.Dus gedaan wat moest.

Na een paar weken weer een bericht gestuurd nog steeds geen antwoord,toen naar klantenservice weer alles opnieuw gestuurd plus naar Dysonsupport ook weer.
Toen nog een aantal keer ,kreeg ik eindelijk bericht dat ze dachten dat de klantenservice het hadden afgehandeld.Maar dat ze gingen kijken wat ze konden doen voor me,nu alweer een paar weken geleden en nog steeds geen antwoord.
Ik vind het echt schandalig hoe ze met hun klanten omgaan.
Hoop toch spoedig die 50 euro te ontvangen.

De oplossing

Wil graag het verschil terug en excuus voor de slechte service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dyson is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen