Opgelost door Dyson: Ik krijg terugbetaling van retourzending niet.

content Opgelost
Yee

Ik heb drie bestellingen gedaan. Alledrie zijn retour gezonden. Eerste twee bestellingen zijn terugbetaald. Bij de derde zending de verkeerde retourlabel gebruikt. Hierover gecommuniceerd in de app. Er werd meerdere keren bevestigd dat de derde terugbetaling zou plaatsvinden. Elke week erachteraan op de app, elke keer bevestiging dat de betaling eraan komt.
Na 4 weken het bericht dat het is overgedragen aan de afdeling Dyson Owner Support met vermelding urgentie. Krijg ik na bijna 2 weken pas reactie van deze afdeling (nadat ik weer gebeld had) met het bericht dat het al is teruggestort is.
Wat NIET het geval is, die terugbetaling betrof de andere zending waar de retourlabel eigenlijk bij hoorde. Met andere woorden door deze afdeling is mijn verhaal niet gelezen en we zijn weer waar we 6 weken geleden waren. Ik heb nu weer gemaild en uitgelegd. Ik wacht de reactie daar nog van af. Maar ik heb er nu inmiddels geen vertrouwen meer in.
Het is inmiddels zes weken nadat de retourzending door Dyson is ontvangen en ik heb mijn terugbetaling nog steeds NIET ontvangen.
Ook moet ik elke week zelf contact met ze opnemen via de app om ervoor te zorgen dat er naar het dossier gekeken wordt. Anders gebeurt er helemaal niets.
Maar de terugbetaling is er nog steeds niet.

Dat ik mijn terugbetaling krijg.
Het zijn dure apparaten. Het is een aanzienlijk bedrag dat maar niet terug betaald wordt.
De 14 dagen na ontvangst is allang verstreken.
Ik snap dat het gebruik van een verkeerde retourlabel vertraging kan opleveren, maar zes weken is wel heel lang.
Moest weer erachter aan bellen (2x). Dit keer een medewerker die er wel werk van ging maken. Volledig bedrag terug gekregen.

Yee
    Ik heb op 13 juli ook gebeld met de klantenservice. Maar tot nu toe geen reactie en er is NIETS opgelost.
    Yee
    Weer telefonisch contact gehad met klantenservice.
    Verder nog niet veranderd.
    Yee
    Is eindelijk opgelost. Heb weer paar telefoontjes moeten plegen. Had een zeer behulpzame medewerker, hij nam 45min de tijd om hele verhaal te noteren en om deze naar verschillende kanalen uit te sturen. Uit eindelijk is het gehele bedrag retour ontvangen.

Ook een klacht indienen over Dyson?