Klacht Dyson: Ik loop een actieaanbieding mis omdat ik 9 dagen te vroeg heb besteld. Ik baal daar enorm van.

B.

Wij krijgen a.s. maandag 22 augustus onze sleutels, dus we hebben op 22 juli jl. een V15 Dyson stofzuiger gekocht via Dyson.nl. Nu is er opeens sinds 1 augustus een aanbieding dat je een Floor Dock gratis erbij krijgt. Ik heb de klantenservice een bericht gestuurd en zij adviseren om het artikel terug te sturen (binnen 30 dagen) en opnieuw te bestellen. Ik vind dat echt nergens op slaan, aangezien dat meer kost voor jullie en niet goed is voor milieu. Waarom kan ik geen coulance regeling toegepast worden, zodat we de Dock gratig opgestuurd krijgen. Wij zijn vaste klanten bij jullie en lopen nu een mooie aanbieding mis, omdat we te vroeg hebben besteld. Ik vind het echt oprecht heel vervelend dat er zo wordt omgegaan met klanten. Ik heb de beoordeling ook 5 sterren gedaan, maar overweeg die om naar 1 ster te doen met een negatieve review erbij.

Ik hoop dat u een coulance regeling kunt treffen zodat ik de gratis Dock alsnog kan krijgen. Wij kopen al jaren bij Dyson en dit overkomt mij voor het eerst. Ik hoop dat jullie service belangrijk vinden.
Dyson geen aanrader. Slechte service en geen response. Geen klantenservice en geen empathie.

B.
    Schandalige service! Dyson raad ik af!

Ook een klacht indienen over Dyson?