Klacht Dyson: Ik loop een actieaanbieding mis omdat ik 9 dagen te vroeg heb besteld. Ik baal daar enorm van.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 614243
Gebruiker
B.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij krijgen a.s. maandag 22 augustus onze sleutels, dus we hebben op 22 juli jl. een V15 Dyson stofzuiger gekocht via Dyson.nl. Nu is er opeens sinds 1 augustus een aanbieding dat je een Floor Dock gratis erbij krijgt. Ik heb de klantenservice een bericht gestuurd en zij adviseren om het artikel terug te sturen (binnen 30 dagen) en opnieuw te bestellen. Ik vind dat echt nergens op slaan, aangezien dat meer kost voor jullie en niet goed is voor milieu. Waarom kan ik geen coulance regeling toegepast worden, zodat we de Dock gratig opgestuurd krijgen. Wij zijn vaste klanten bij jullie en lopen nu een mooie aanbieding mis, omdat we te vroeg hebben besteld. Ik vind het echt oprecht heel vervelend dat er zo wordt omgegaan met klanten. Ik heb de beoordeling ook 5 sterren gedaan, maar overweeg die om naar 1 ster te doen met een negatieve review erbij.

Gewenste oplossing

Ik hoop dat u een coulance regeling kunt treffen zodat ik de gratis Dock alsnog kan krijgen. Wij kopen al jaren bij Dyson en dit overkomt mij voor het eerst. Ik hoop dat jullie service belangrijk vinden.
Geboden oplossing
Dyson geen aanrader. Slechte service en geen response. Geen klantenservice en geen empathie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    B.
    Datum
    Schandalige service! Dyson raad ik af!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen