Opgelost door Dyson: Ik voel mij genaaid dyson

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 622164
Gebruiker
sylvia123
Datum
10 reacties

Details

Klacht

Ik krijg niet wat ik besteld heb, vervolgens stuur ik de producten terug krijg ik een refund van de artikelen die ik dus niet heb ontvangen HOE KAN DAT IN GODSNAAM!!
Het lijkt wel magie daar bij dyson.
Plots krijg ik een refund van 6 euro waar ze die dan weer vandaan halen ook een raadsel!

Dus dik 1000 euro rekening maar een refund van 6 euro en dat van een artikel die je niet hebt ontvangen, zo kan kabouter plop ook slapend rijk worden!
Ik ben al sinds 20 september bezig maar reageren op de mail en zelfs per telefoon is heel moeilijk voor dyson.
Per mail krijg ik helemaal geen antwoord en aan de telefoon hangen ze gewoon op en sta je vervolgens 3 kwartier in de wacht geen gehoor. Zo slecht!

Gewenste oplossing

Ik wil dat dyson mijn facturen refund verder wil ik nooit meer iets met dat bedrijf te doen hebben.
Geboden oplossing
Zoiets als wat ik met dit bedrijf heb meegemaakt wens ik nooit meer mee hoeven maken. Slechter kan het gewoon niet.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

10 reacties

  1. Auteur
    sylvia123
    Datum
    De boel is volgens dyson geescaleerd, geen enkel antwoord op mijn vraag, mijn retour is nu ook van gedaante verwisseld.
    Dyson zo'n bedrijf en zo slecht in klantenservice om over oplossingen nog maar niet te praten.
  2. Auteur
    sylvia123
    Datum
    Nog steeds mijn geld niet terug.
  3. Auteur
    sylvia123
    Datum
    Ondertussen is er weer een nieuw dossier aangemaakt gaat prima daar.
  4. Auteur
    sylvia123
    Datum
    Nou ondertussen heb ik weer een nieuw dossiernummer en staat het dossier bijna op ontploffen, niemand die kan helpen allerlei onderzoeken waar niemand iets over weet zijn er gaande. Ik word er gewoon niet goed van!
    Jullie zijn gewoon een schande voor de retail!
  5. Auteur
    sylvia123
    Datum
    Ze zijn oost indisch doof daar bij dyson.
  6. Auteur
    sylvia123
    Datum
    Bijna opgelost nu nog een retour verwerken die al bijna 4 weken weer terug is.
  7. Auteur
    sylvia123
    Datum
    Gewoon een bedrijf van niks
  8. Auteur
    sylvia123
    Datum
    We hebben weer wat nieuws hoor, nu na VIER weken zijn ze na de escaltie tot de cinclusie gekomen dat ze het pakket kwijt zijn.

    Dus je raad het al, gewoon nog even wachten.

    Ze hebben daar mensen aan het werk die de kage school nog moeten doen...
  9. Auteur
    sylvia123
    Datum
    Inmiddels al 6 weken aan het zoeken, zelfs de paashaas zou zich kapot schamen.
  10. Auteur
    sylvia123
    Datum
    Laat en medewerken mij een verklaring overschrijven, bel ik een week later hoe het er voor staat krijg ik te horen dat die verklaring niet geldig is.
    weer een week verspild, ook door de medewerker carlos uitgemaakt voor achterdochtig omdat ik niet even naar de buren wil gaan om het formulier uit te laten printen. walgelijker dan dit krijg je het niet.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen