Klacht Dyson: Levering filters al maanden niet beschikbaar hierdoor apparatuur niet bruikbaar.

Asya@cayco

Dyson kan al maanden filters voor luchtzuivering niet leveren. Hierdoor is dat apparatuur niet bruikbaar. Advies vervang het filter. Ja die zijn al 8 maanden niet leverbaar. Volgens de garantie regels mag je geen ander merk filters gebruiken maar dyson verwijst je daar wel naar door.
Wil dus gebruik maken van de garantie regels apparaat doet het niet maar ook daar willen ze niet aan mee werken.

Ik wil graag dat mijn apparatuur van ruim €3000 weer werkbaar is en bruikbaar is. En anders wil ik mijn volledige aankoop bedragen terug. Ik als klant kan er niks aan doen dat ze al meer dan 8 maanden niet kunnen leveren.
Dyson heeft op geen enkele mogelijkheid naar geprobeerd contact op te nemen of het probleem op te lossen. Kortom waardeloos bedrijf waar ik nooit enige cent meer achter zal laten! Producten zijn prima maar als je een probleem hebt geven ze op geen enkele manier dan ook thuis. Kortom waardeloos bedrijf wat makkelijk de zakken vult en service is heel ver te zoeken

Asya@cayco
    Jammer dat Dyson niet eens de moeite neemt om te reageren. Klantvriendelijk zijn ze zeker niet gewoon weg onbeleefd
    Asya@cayco
    Wederom geen reactie van dyson mogen ontvangen erg triest dat men niet eens wenst te reageren.

Ook een klacht indienen over Dyson?