Klacht Dyson: Nog geen geld retour

Klachtnummer
# 383141
Gebruiker
FransRuys
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geacht mevrouw/heer,

Ik heb de Dyson Pure Cool terug gestuurd binnen de 30 dagen. Alleen heb na bijna 5 weken van nog geen geld terug gekregen.

De oplossing

Het bedrag zo snel mogelijk terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dyson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen