Klacht Dyson: Pakket nooit ontvangen, niemand bereikbaar per telefoon of email

Klachtnummer
# 380325
Gebruiker
Ventilatorloos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ventilator van 300,00 niet ontvangen en wel betaald! Probeer al 4 dagen iemand telefonisch te pakken te krijgen, oneindig in wachtrij nooit iemand aan de lijn. Ook op mail wordt niet gereageerd. Onacceptabel!!!

De oplossing

Direct oplossen. Geld terug of product dit weekend alsnog leveren!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dyson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen