Klacht Dyson: Verkeerd product geleverd en geen contact kunnen krijgen met een echt Dyson mens.

Klachtnummer
# 541599
Gebruiker
Dieterich52
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met de warme dagen in het vooruitzicht bestelde ik op 28 Mei een Dyson ventilator AM07
met een levertijd van 1-2 werkdagen. Het pakket arriveerde een week later maar met een stofzuiger ipv een ventilator. Sindsdien ben ik in contact via e-mail en whatsapp. Echter doorgaans krijg ik een geautomatiseerd bericht waarin steeds dezelfde vragen worden gesteld die ik steeds opnieuw beantwoordde.
Ik heb verlies mijn vertrouwen of dit ooit wordt opgelost. Intussen heb ik geen ventilator met dit warme weer.

De oplossing

Het product zo spoedig mogelijk leveren alsmede excuses en een vorm van compensatie voor het wekenlang geen ventilator hebben met dit warme weer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dyson is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen