Klacht Dyson: Wacht al 3 maanden op mijn geld.

Klachtnummer
# 611860
Gebruiker
L. van Duijn
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In mei een grote bestelling bij Dyson gedaan. Bij levering bleek dat er een fout was gemaakt, deel bestelling dubbel gekregen en 1 machine niet ontvangen. Alles uitgelegd via whatsapp, deel retour gezonden en ik zou het resterende bedrag terug ontvangen (want machine was niet meer leverbaar.) Nu inmiddels bijna 3 maanden verder en nog steeds niets ontvangen. En dat na vele appjes en mails over en weer.

Gewenste oplossing

Geld z.s.m. terug.

1 reactie

  1. Auteur
    L. van Duijn
    Datum
    Helaas nog niet opgelost.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen