Opgelost door Dyson: Zeer slechte service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 618314
Gebruiker
A. Hoosemans
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na drie maanden na toezegging van terugbetaling nog geen geld ontvangen.
Nooit meer kopen bij "iemand die het zelf maakt" was de leuze.
Verkopen lukt dan wel maar reparatie en/terugbetalen kunnen zij dus niet.

Gewenste oplossing

Graag zoals bij wet geregeld binnen twee weken terugbetaling regelen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dyson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen