Klacht DYYK: lasnaad leren eettafel stoel losgelaten, DYYK wil daar niets aan doen

Klachtnummer
# 44899
Gebruiker
Westkapelle
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben drie jaar geleden eettafel stoelen gekocht van DYYK bij Eigen Stijl in Den Haag. Eind oktober kwamen we er achter dat een van de stoelen kapot was, nar Eigen Stijl gebracht waar de eigenaar constateerde dat de lasnaad losgeschoten was. Hij zou de stoel ter reparatie aanbieden bij DYYK. Helaas is de week daarop Eigen Stijl failliet gegaan. We hebben onmiddellijk toen we dat hoorden,contact gezocht met DYYK die op dat moment aangaven, als we de stoel weer terug hadden, er wel uit zouden komen. Niets is minder waar: " zoek het maar uit met Eigen Stijl, ik krijg nog geld van hen" en de telefoon werd op de haak gegooid. Omdat het een set van 4 is, en er nu 1 niet meer gebruikt kan worden, kunnen we stellen dat de hele set waardeloos is geworden..

Gewenste oplossing

We willen dat de stoel gerepareerd wordt; als deze niet meer onder de garantie valt, er ook wel voor betalen, mits het in verhouding blijft. Wel denken we dat het bij Design meubels, waar keurig mee omgesprongen is, het niet zo snel kapot mag gaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DYYK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DYYK?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen