Klacht E-Care: 3 maanden wachten op reparatie tablet!

Puck 09

Inmiddels wacht ik 3 maanden op een oplossing! Tablet is binnen garantietermijn opgestuurd via RMA label van e-care. Tablet is niet te repareren dus is een nieuwe toegezegd. Ergens is er iets mis gegaan, track en trace was niet beschikbaar, ze konden mij niets zeggen over de status, u hoort van ons... Eindelijk!!! Na 3 maanden via DHL een nieuwe thuisgebracht. Deze is echter beschadigd tijdens transport. Scherm gebarsten Weer gebeld, moet het zelf uitzoeken met DHL. Heb inmiddels 25 keer gebeld, een klacht ingediend via de mail en verzocht om mij terug te bellen door iemand die wel bevoegd is om actie te ondernemen. Geen enkele reactie terug!!!! De mensen van het callcenter zijn uiterst beleefd en voorkomend, echt! Maar ik heb niets aan politiek correcte antwoorden. En nu?
Ik weet het niet meer,... Ik hoop dat het op deze manier overkomt en er nu echt iets word gedaan!

Ik zou graag op een korte termijn mijn tablet terug hebben.
Laat me hem ophalen bij de winkel hier op dorp!!! Dan heb ik waar ik recht op heb, en bent u van mijn "gezeur" af.

Wij vinden dat E-Care hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over E-Care?