Klacht E-Care: beeldscherm gescheurd tijdens transport

Klachtnummer
# 83621
Gebruiker
johan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb mijn tablet op 2 september binnen de garantietermijn met bon opgestuurd na eerst telefonisch contact gehad te hebben mijn scherm was op de hoek losgelaten ik vind dit een fabrieks fout en nu hebben ze mijn tablet na bijna twee maanden terug gestuurd en is het scherm gescheurd volgens hun tijdens transport tijdens die twee maanden hebben ze diverse malen gezegd onderdeel besteld uiteindelijk zeggen ze dat hun dat model niet repareren en sturen ze hem terug en een kapot scherm als gevolg aantal keer hun veranwooordelijk gesteld en een nieuwe of gelijkwaardige tablet geëist maar ze zeggen dat ik naar de winkel moest gaan maar die zeggen doen wij niets aan

De oplossing

nieuwe of gelijkwaardige tablet van e-care ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat E-Care hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over E-Care?