Klacht E-Care: Binnen de garantie termijn van de reparatie klacht nog steeds niet opgelost.

M. Jansen

Na drie keer een Philips Wardrobe Care (strijksysteem) binnen twee maanden tijd ter reaparatie aangeboden te hebben door Philips aangewezen reaparatie bedrijf E-Care in Duiven is het product nog steeds niet gemaakt. Ik heb wel 97,85 euro reparatie kosten betaald en ik heb aan hun gevraagd of zij mij deze reparatie kosten kunnen teruggeven omdat dezelfde klacht nog steeds niet is opgelost. E-Care wil dit niet doen. Het produkt valt buiten de fabrieksgarantie maar bij een apparaat van meer dan duizend euro verwacht je als klant dat dat ook nog na zeven jaar ( tegen betaling) gemaakt kan worden. Ik heb op de reparatie drie maanden garantie en deze reparatie valt nog binnen de termijn. Ze hebben mij wel aangeboden om het apparaat voor een vierde keer nog een keer ter reaparatie aan te bieden maar ik heb daar niet zoveel vertrouwen in. Ik vind het jammer dat E-Care zo met klanten omgaat en het is ook geen reclame voor Philips. Ik zal niet zo snel een nieuwe Philips Wardrobe Care kopen.

Reaparatie kosten terug omdat apparaat binnen de garantie periode van de reaparatie drie keer is aangeboden met dezelfde klacht en het probleem nog steeds niet is opgelost. Ik heb ook reiskosten gemaakt.

Wij vinden dat E-Care hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over E-Care?