Klacht E-Care: Defect tv aangemeld maar geen service

zorro

Nadat onze tv stuk is gegaan met alleen maar strepen in beeld hebben we het moeten aanmelden via de website bij e-care voor thuis service , we hebben alles ingevuld type nummer toestel nummer en noem maar op aan het eind van de procedure kregen we een bevestiging dat we zijn aangemeld en dat er dan contact met ons zou worden opgenomen voor een afspraak , nou dat hebben ze gedaan met een afpoeiering via iemand die heel onduidelijk praat en moeilijk te horen we komen niet in aanmerking voor hulp thuis want het is niet duidelijk dat het toestel uit de benelux komt ( wat een onzin ) we hebben het gewoon in nederland gekocht bij br electronics en dan ook nog via boll.com dit is namelijk een wederverkoper van boll ook nadat er duidelijk is gezegd dat we het toestel in nederland hebben gekocht moesten we zelf voor een oplossing gaan zoeken dus nu heeft br-electronics direct met philips gebeld en nu afwachten op een telefoontje van de monteur daar weg

Het zou fijn zijn als het toestel weer eens beeld laat zien het was een duur toestel en ik neem aan dat e-care hiervoor zijn verplichtingen moet nakomen en gewoon moet repareren want dit is natuurlijk waardeloos

Wij vinden dat E-Care hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over E-Care?