Klacht E-Care: E-care repair services stuurt verkeerde offerte en is vervolgens onbereikbaar

Bosch

ik heb mijn krups espressomachine naar E-care repair services opgestuurd voor het repareren van de residu verwijder arm. Ik heb het apparaat zelf geopend en bekeken, maar omdat het een relatief kleine reparatie moet zijn die ik zelf lastig kan uitvoeren heb ik hem opgestuurd naar E-care na contact met de Kijkshop en Krups.

Ik kreeg op 02-05 een offerte voor 258.18 euro met de omschrijving 'thermoblok maalwerk dienen vervangen te worden'. Dit heeft niets te maken met de residu verwijder arm en het maalwerk heeft het altijd goed gedaan.

Bellen met E-care is onmogelijk, elke keer is er geen medewerker beschikbaar en zijn er meerder wachtenden voor me. Nadat ik E-care heb gemaild om te vragen of de gemaakte offerte geen fout is en of ze de offerte kunnen onderbouwen kreeg ik als antwoord dat ze dit gaan uitzoeken. Dit is ondertussen al 2 weken geleden, ik heb nog steeds geen reactie. Wel krijg ik wekelijks de offerte opnieuw in de bus als reminder of ik hem wil laten repareren.

Ik wil dat mijn machine wordt gerepareerd voor een fatsoenlijk bedrag met een duidelijke gespecificeerde offerte, of dat ik kosteloos mijn apparaat terug krijg gestuurd.

Wij vinden dat E-Care hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over E-Care?