Opgelost door E-Care: Geen reactie op vraag reparatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96087
Gebruiker
Dik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb door E-Care een reparatie uit laten aan mijn Espresso apparaat maar waar ik hem voor liet nakijken is nog niet verholpen.Er zijn wel reparaties aan het apparaat uit gevoerd maar het gene waar ik hem voor heb verzonden is niet verholpen.Ik heb direct een e-mail naar het bedrijf gestuurd met de vraag of het geen kwaad kon.Maar tot op hedengeen reactie. Ik heb €107,76 moeten betalen inclusief transportkosten maar er is nog niets opgelost.

De oplossing

Ik wil weten of ik het apparaat kan gebruiken zonder risico.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat E-Care hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over E-Care?