Klacht E-Care: Krups espresso apparaat slechte service.

Klachtnummer
# 43771
Gebruiker
W.A. Philippo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Krups volautomatische espresso machine EA8050PN/700 na div. klachten door Krups servicedienst na iets minder dan 2-jaar vervangen door nieuw apparaat, prima service! Nu na wederom bijna 2-jaar en nagenoeg dezelfde klachten door e-care , de nieuwe service van Krups, een reparatievoorstel van € 199,- gekregen met nul! coulance compensatie.
Van een dergelijk apparaat mag zeker een langere levensduur verwacht worden, temeer omdat, aantoonbaar, alle reinigings- en ontkalkingsprocedures gevolgd zijn!
Internet afzoekend kom je dan veel identieke gevallen tegen m.b.t. deze zelfde machine, die fantastische koffie zet maar voor een periode van max. 1,5-jaar... Zonde van 't geld en jammer van de goede naam die Krups altijd gehad heeft.
Fouten worden door iedereen gemaakt maar dienen wél rechtgezet te worden!

De oplossing

Gezien de klachten uit het verleden zou er een vervanging, of in ieder geval een reparatie met een coulance naar rato, prijs machine/ te verwachten levensduur aangeboden moeten worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat E-Care hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over E-Care?