Klacht E-Care: Mensen van E-Care zijn vriendelijk maar regelen niks.

Klachtnummer
# 251445
Gebruiker
Bikkeltje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik word constant aan het lijntje gehouden over een Senseo apparaat wat ik via de website van Philips heb gekocht voor mijn moeder op 22 Januari 2016.
Apparaat is al eens ter vervanging opgestuurd en gaf de tweede keer een rook en brandlucht.
Met een vriendelijke menneer geregeld dat er een nieuw apparaat zou komen omdat mijn hoogbejaarde moeder erg bang was geworden van het door mij inmiddels ingeleverde apparaat.

Mensen van E-Care zijn wel vriendelijk maar na een half jaar bellen , mailen , opsturen en corensponderen voorstellen heb ik nog steeds geen vervangend Senseo apparaat terug en is inmiddels de garrantie bij Philips verlopen.
Ik heb het ideen dat men bij E-Care van mekaar niet goed op de hoogte zijn betrefd ontvangen en verwerking van klachten.

De oplossing

Stuur a.u.b. onderhand eens die nieuwe Seseo op zodat mijn moeder weer eens kan genieten van een bakje koffie.
En regel dat mijn garantie weer bij levering opnieuw in gaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat E-Care hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over E-Care?