Klacht E-Care: Saeco-Phillips Esspressoapparaat na 3 reparaties nog steeds kapot

Klachtnummer
# 16898
Gebruiker
F. Siepmann
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goede middag. 13-09-2010 kocht ik een saeco koffiezet apparaat van €481,48.
30-10-2012 verwarmde hij niet meer. Philips gebeld, zij zeiden naar Ecare in Duiven te gaan.Apparaat is 6 weken uit garatie!!.
01-11-2010 afgegeven . Kosten €89 , Fhillips betaalde de helft. na reparatie, na 5 dagen gebruik ,weer niet verwarmen.Weer naar E care voor reparatie. Weer ophalen. Bij thuiskomst heeft hij het nooit gedaan. Weer naar Ecare, ik kon er op wachten, na 2 uur wachten werd mij verteld , onderdeel niet op voorraad. Het werd gratis thuisgebracht. Nu 5 dec. apparaat ontvangen,, verwarmd nog niet, Ik ben nu 3 x bij E-care geweest ,750 Km gereden, veel telefoonkosten, veel energie, al 5 weken veel kosten geen koffie, Wat nu? phillips of E-care? ref. 1006/1244454 bij E care.

De oplossing

apparaat gratis ophalen, repareren en testen, gratis thuis brengen.

Anders factuurbedrag terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat E-Care hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over E-Care?