Klacht E-Care: Slechte scharnieren en slechte service

Klachtnummer
# 48503
Gebruiker
Boze klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27-03-2010 nieuwe Saeco Xelsis bij Het Kookpunt in Rotterdam gekocht voor € 1.600,-. Op 15-06-2012 Breekt het onderste scharnier spontaan. Na reparatie blijkt de machine niet goed in elkaar gezet. Retour laten brengen klacht uiteindelijk verholpen op 18-07-2012. Binnen enkele maanden begint het scharnier alweer tekenen van zwaar dicht gaan te vertonen. November 2013, zelfde scharnier breekt weer. Naar Duiven gebracht op 02-12-2013. Op uiteindelijk 27-12-2013 opgehaald. Klacht gedeeltelijk verholpen. Machine wederom niet goed in elkaar gezet. Terug naar Duiven op 13-01-2014. Terug uit Duiven op 23-01-2014. Nog altijd niet goed in elkaar gezet. Weer terug. Nu bijna meer dan 2 maanden geen espresso apparaat voor een onderdeel van € 11,-. !!!

De oplossing

Scharnieren welke niet binnen 2 jaar afbreken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat E-Care hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over E-Care?