Klacht E-Carnavals Kleding: Kapot ontvangen outfit geretourneerd, verkoper eist alsnog betaling zonder dat ik product heb

Jeffrey

Naar aanleiding van een Klarna betalingsherinnering heb ik contact gezocht met de verkoper en gevraagd of de retourzending was ontvangen. Dit was inderdaad het geval, ze hebben het pakket allang in ontvangst genomen enkel beweert de verkoper dat het pak al gedragen was. Ik vermoed dat er sprake is van een verwisseling want ikzelf heb het pak absoluut niet gedragen. Ik heb het pak toen ik het ontving bekeken en er zat een gaatje in de hoed. Hierover heb ik direct contact gezocht met ecarnavalskleding en die hebben verzocht om een foto van dit defect over de mail te sturen. Dit heb ik direct dezelfde middag gedaan. Ecarnavalskleding zou mij hierover een terugkoppeling geven maar dit is alleen nooit gebeurd. Daarom heb ik op 2 verschillende dagen nogmaals telefonisch contact gezocht maar ecarnavalskleding was niet te bereiken, vanwege 'carnavalsdrukte' zo klonk het spraakbandje wanneer ik belde naar de klantenservice. Dit is natuurlijk best vreemd omdat je als carnavalswinkel op carnavalsdrukte moet kunnen anticiperen... Daarom heb ik vervolgens het pakket maar netjes en precies zoals ik hem ontving geretourneerd. Hierna heb ik niks meer van ecarnavalskleding vernomen dus ik was in de veronderstelling dat alles netjes was afgehandeld totdat ik mail van Klarna ontving dat ik het retour gestuurde item gewoon moest betalen. Ik heb zelf daarna contact opgenomen met ecarnavalskleding via Whatsapp. Toen kwam ecarnavalskleding met het verhaal dat ik de outfit al gedragen zou hebben. Dit is echter niet het geval en de enige verklaring die ik kan bedenken is dat er een verwisseling heeft plaatsgevonden, dit is natuurlijk niet gebruikelijk kan ik me voorstellen maar afgaande op de slechte en rommelige communicatie zou het me niet verbazen. Het siert wat mij betreft ecarnavalskleding ook niet dat ze mijn pakket al lang hadden ontvangen en dat ik via Klarna pas twee maanden later op de hoogte wordt gesteld van de constateringen die ze hebben gedaan. Het lijkt mij dat wanneer je een duidelijk gedragen outfit retour zou ontvangen dat je daarover direct contact opneemt met de koper.

Ik wil graag dat aan Klarna wordt doorgegeven dat ik niet langer hoef te betalen.

Wij vinden dat E-Carnavals Kleding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over E-Carnavals Kleding?