Klacht E-cigarette-shop.nl: Produkt is niet goed en bedrijf negeert mij gewoon!

L.J.W. Haman

Ik heb bij GEYA in november een e-cigarette gekocht. Probleem is dat het produkt niet voldoet aan wat je ervan mag verwachten, de cigarette wordt meteen erg warm en is na helemaal te zijn opgeladen binnen een paar trekjes weer leeg. Ik wilde dit graag opgelost zien, maar na herhaaldelijk contact gezocht te hebben met GEYA via email kreeg ik maar geen antwoord. Ik heb tussen 07-12-2012 en 30-01-2013 ELF emails gestuurd en NIETS teruggehoord, terwijl ze WEL mijn emails ontvangen hebben, dat weet ik omdat ik een email van GEYA heb ontvangen dat het produkt verstuurd was op 26 november 2012.
Normaal zou ik binnen een termijn van 2 á 3 weken akkoord gaan met een reparatie of een vervangend produkt, maar aangezien ik mijn vertrouwen helemaal kwijt ben in GEYA eis ik ontbinding van het contract. De wet zegt dat er tussen partijen naar een oplossing gezocht kan worden binnen een REDELIJK termijn en die is m.i. toch écht verstreken. GEYA komt in aanmerking voor een ingebrekestelling.

Wij vinden dat E-cigarette-shop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over E-cigarette-shop.nl?