Klacht E-LEGAL incasso advocaten: Ik word opgelicht

Bob

Een debiteur aangemeld bij E legal , bleek later dat mn vriendin buiten mijn weten al een incassobureau ingeschakeld had . Nu draai ik voor de kostten op omdat er geen ander bedrijf aan gewerkt mocht hebben . Ook al had ik hier dus geen weet van . Spelregels zijn spelregels en dus nu een dikke rekening van dik 3000 euro omdat ik gedagvaard word door e legal omdat ik weiger te betalen voor iets wat niet mijn schuld is .
Ik heb duidelijk gemeld dat dit door derde is gedaan en dossier sloot . Ik kreeg toen een nul factuur maar dat was het dus niet . Al met al nooit en ten nimmer in zee mee gaan want er staat op hun site dingen over incasso cowboys maar hun zijn de grootste . Tevens krijg je de spelregels pas als je je gegevens heb ingevuld en de incasso heb aangemeld dus is misleiding .

Er is sprake van onbevoegde vertegenwoordiging door een derde. Dientengevolge wijs ik elke aansprakelijkheid af en zie ik alle procedures met vertrouwen tegemoet. Verder wil ik u er op wijzen dat indien het tot een procedure komt tevens de door mij gemaakte onkosten zullen worden ingesteld als eis in reconventie.

Derhalve sluit ik dit dossier.

Hoogachtend,

B. Zwaan

Onterechte dagvaarding intrekken en rekening crediteren , dnb en AFM vergunningen overleggen zoals gevraagd en deze klacht op hun site melden

E-LEGAL incasso advocaten
    Geachte heer Zwaam,

Wie licht hier wie op? U lijkt dit te verwarren, want het is eerder omgekeerd.

U hebt een vordering ingediend en die vordering is grotendeels geïncasseerd. U hebt ons kantoor daarvoor tot op heden niets betaald. Gelet op de betalingen die wij voor u hebben gerealiseerd, had u de kosten daarvoor sowieso moeten betalen.

Daarnaast hebt u uw vordering ook aan een andere partij uit handen gegeven, of laten geven. Dit is in strijd met de gemaakte afspraken. Daarvoor bent u zelf verantwoordelijk als uw partner dat namens u doet, want uw partner doet dat vanzelfsprekend niet zo maar. Hiervoor heeft ons kantoor u ook kosten in rekening gebracht. Ook deze kosten hebt u niet betaald.

Al met al bent u geen enkele afspraak met ons kantoor nagekomen, terwijl wij wel duizenden euro's voor u hebben geïncasseerd. Om die reden hebt u een dagvaarding ontvangen, zodat de rechter hierover kan oordelen. Het mag duidelijk zijn dat de dagvaarding blijft staan.

Ons kantoor vervolgt de discussie met u in rechte.

Bob
Meneer de debiteur maakte geld over wanneer het hem uit kwam , zoals gezegd heb ik geen weet gehad voor dat andere bureau voor jullie de opdracht kregen . Ik wil u ook wijzen op de pdf nulfactuur wat neerkomt op erkenning van jullie fout. Zou dan ook de rekening gecrediteerd zien worden . Ook wil ik het AFM en dnb vergunning zien van jullie organisatie waar ik al meerdere keren om gevraagd heb ! En lekker proffesioneel als je een naam van een klant niet eens goed kan spellen . Tevens nadat ik tegengas ben gaan geven kan ik jullie portal niet op ? Iets te verbergen ? Tevens wil ik jullie wijzen op de mail van meneer lucien ridderbroek , dossier gesloten zonder factuur . Fijne dag

Ook een klacht indienen over E-LEGAL incasso advocaten?