Klacht E-LEGAL incasso advocaten: Moet binnen week 1000 euro betalen anders gaan ze.15% eisen.

dpvmontage

Heb online formulier ingevuld.
Ipv €14302 had ik 13302 ingevuld..
Klant heeft mail gehad van e legal en heeft 14302 aan mij overgemaakt wat ook het factuurbedrag is.Nu krijg ik rekening van.1000 euro.Na enige dreigingen willen ze zelfs 15% van de hoofdsom opeisen.Vind het echt te gek voor woorden voor 1 rypfout

Graag hulp in deze.oplichting.

E-LEGAL incasso advocaten
    Geachte "Dpvmontage",

Namens ons kantoor reageer ik op uw klacht. U stelt dat u door een typefout een factuur hebt gekregen voor 1000 euro. Ik constateer dat uw klacht niet terecht is.

Allereerst is onze dienstverlening niet gratis. Bijvoorbeeld in geval van no cure no pay ontvangen klanten ook een factuur, al worden deze kosten bij verhaal in dat geval vergoed door de debiteur.

In uw geval hebt u een vordering ingediend bij ons kantoor, waarbij u zelf een verkeerd bedrag hebt ingetypt. Het door u doorgegeven bedrag ad 13.302 euro is na onze inspanningen door uw opdrachtgever betaald.
    U kwam er nadien achter dat u een fout had gemaakt en u hebt ons kantoor verzocht het verschil niet op uw klant te verhalen. Ook dit is dus aan u te wijten.

U hebt daarmee ons kantoor niet in staat gesteld om alsnog de kosten te verhalen op uw debiteur, maar u vindt het kennelijk ook niet normaal dat u in dat geval zelf de kosten draagt, ondanks dat door onze inspanningen ruim 13.000 euro is geincasseerd. Voor de goede orde merk ik op dat deze afspraken duidelijk staan vermeld in onze voorwaarden, welke u hebt ontvangen en van tevoren hebt kunnen inzien op de website.

In plaats dat u blij bent dat er betaling is bewerkstelligd van uw klant, probeert u nu via deze route ons kantoor in een negatief daglicht te stellen. En dat terwijl u ons kantoor zelf hebt voorzien van onjuiste informatie (!). Een hand in eigen boezem had hier zeker niet misstaan.

U maakt ons kantoor het verwijt dat wij u houden aan duidelijk vooraf gecommuniceerde afspraken op basis van door u verschafte informatie. U gaat zelfs zover om dat oplichting te durven noemen. Wat ons kantoor betreft is dit de omgekeerde wereld, zeker gezien uw poging om onder betaling uit te komen door te dreigen met negatieve recensies en uw meest recente bericht waarin u onze kantoorgenoten ook nog bestempeld als "straathonden".

Ook een klacht indienen over E-LEGAL incasso advocaten?