Klacht E-LEGAL incasso advocaten: No cure......dan betaal je als klant die het ingediend heeft!

GB

Dit bedrijf handelt zonder de ingediende stukken te lezen! Vervolgens blijken ze door onnauwkeurig lezen en door automatisch informatie te verwerken fouten te maken waarvoor je als klant kan opdraaien! Torenhoge factuur!

Dat het bedrijf hun aandeel ziet en de fout erkent.

E-LEGAL incasso advocaten
    Geachte mevrouw ( verwijderd door moderator),

U hebt ons helaas van verkeerde informatie voorzien, waardoor ons kantoor wekenlang een incassotraject heeft verzorgd richting de verkeerde partij. U hebt dit zelf toegegeven, dus wij begrijpen niet goed waarom u nu een klacht indient.

Wij hebben nota bene bij aanvang navraag bij u gedaan, waarna nu ons hebt bevestigd dat het zou kloppen. Toch bleek het nadien helaas niet te kloppen.

Vervolgens hebben wij u conform onze afspraken een factuur gezonden. Ik hoop dat u begrijpt dat u de kosten wel moet betalen, want wij kunnen de kosten niet verhalen op een verkeerde debiteur. Ook lijkt het ons niet redelijk dat wekenlang voor niets hebben gewerkt omdat uw informatie niet klopte. Of vindt u van wel?

Wel kunt u de zaak opnieuw indienen tegen de correcte partij, dan kan worden geprobeerd om de kosten alsnog te verhalen.
    GB
    wat u zegt is niet waar. Ik heb bij aanvang direct de juiste openstaande facturen ingediend onder mijn eigen naam.
    het enige wat ik mij niet realiseer is dat wanneer ik iets indien op mijn eigen naam dat dit overgenomen wordt en dan op mijn bedrijfsnaam wordt gezet. dit overnemen van mijn naam naar de naam van mijn bedrijf is JULLIE handeling en niet de mijne.
    jullie hadden direct bij het zien dan de facturen en bij de bijgevoegde mail dat het om kremer timmerwerken ging.

ook is er niet wekenlang gewerkt, wat een onzin!. na de 1ste reactie van de debiteur heb ik aangegeven dat het overnemen van de naam Kind centraal (door jullie actie!) niet juist is.

het ergste vind ik nog de belediging dat ik moet weten of in het handelsregister er gewerkt wordt met de getrouwde naam of de meisjesnaam van een persoon.
    dat heeft de te maken met wet-en regelgeving en is niet mijn werk, maar jullie werk

Ook een klacht indienen over E-LEGAL incasso advocaten?