Geachte mevrouw Tunali,
We zien dat u een klacht plaats waarbij u allerlei onwaarheden verkondigt.
Ons kantoor heeft u nooit aangeboden om uw zaak te behandelen op basis van no cure no pay. Dit is telefonisch besproken voordat u uw zaak hebt ingediend en dit is u schriftelijk bevestigd in de opdrachtbevestiging. Op deze opdrachtbevestiging hebt u uw akkoord verstrekt. Daarna heeft ons kantoor u op uurbasis gefactureerd, welke facturen u aanvankelijk ook hebt voldaan. Pas toen u het dossier wilde sluiten, bent u opgehouden te betalen en bent u met uw onzinnige verweer gekomen dat de zaak op basis van no cure no pay zou worden behandeld. Gezien het voorgaande kan ons kantoor u hierin logischerwijs niet serieus nemen.
Ons kantoor vermeldt onze voorwaarden en tarieven transparant op de website (zie bijvoorbeeld de pagina https://e-legal.nl/no-cure-no-pay-incasso waarop wij uitleggen welke zaken wel en niet op deze basis kunnen worden behandeld).
Dat u geen reactie hebt gekregen is ook niet waar. Ons kantoor heeft meermaals inhoudelijk gereageerd, maar u blijft maar herhalen dat er sprake zou zijn van no cure no pay. Zelfs vanochtend toen u met ons kantoor hebt gebeld, en wij het u nogmaals hebben uitgelegd, blijft u dit herhalen.
Vandaar dat ons kantoor deze kwestie zal voorleggen aan de rechter. In reactie daarop hebt u ons gemeld klachten op internet te gaan plaatsen. Dit laatste bent u inmiddels kennelijk aan het doen. Ons kantoor zal ook daad bij woord voegen en tot dagvaarding overgaan. Dan kan de rechter hierover de spreekwoordelijke knoop doorhakken.