Klacht E-LEGAL incasso advocaten: Onprofessioneel en opportunistisch bedrijf

Sev

De advocaten werken helemaal niet op No cure No pay basis. Misleidende website, bijna drieduizend euro verder zonder enig resultaat. Geen vakinhoudelijke expertise, moest zelf de wetsartikelen opzoeken en mailen. Neem liever een echt incassobureau.

Ik vroeg naar een leidinggevende en kreeg helemaal geen reactie..
Ze blijven doorgaan met dreigen en onzinnige argumenten. Inmiddels meer geld aan hen kwijt dan aan de te incasseren gelden. Ik heb gevraagd of ik in gesprek kon met een leidinggevende. Tot op heden niemand gesproken. Dan ben je wel genoodzaakt op het internet op te gaan. Ze adverteren met No Cure No Pay, dan krijg je telefonisch te horen dat dat ineens niet kan omdat het bedrag wordt betwist door de tegenpartij. Dat is volgens mij veelal zo bij een incasso. Dus mag je op uurbasis verder. Ik moest het dossier wel sluiten. Zij gingen immers door met uurtje factuurtje zonder enig resultaat of expertise. Ik bel vanochtend inderdaad omdat ik verontwaardigd ben. In plaats van een leidinggevende krijg ik een vette dubbele rekening. Ik ben inderdaad benieuwd wat een rechter van dit soort praktijken vindt. Die neemt mij en de situatie hopelijk wel serieus en doet niet zo denigrerend. Jullie reactie typeert jullie voldoende. Waar blijft de leidinggevende? Nog steeds niks gehoord.

E-LEGAL incasso advocaten
    Geachte mevrouw Tunali,

We zien dat u een klacht plaats waarbij u allerlei onwaarheden verkondigt.

Ons kantoor heeft u nooit aangeboden om uw zaak te behandelen op basis van no cure no pay. Dit is telefonisch besproken voordat u uw zaak hebt ingediend en dit is u schriftelijk bevestigd in de opdrachtbevestiging. Op deze opdrachtbevestiging hebt u uw akkoord verstrekt. Daarna heeft ons kantoor u op uurbasis gefactureerd, welke facturen u aanvankelijk ook hebt voldaan. Pas toen u het dossier wilde sluiten, bent u opgehouden te betalen en bent u met uw onzinnige verweer gekomen dat de zaak op basis van no cure no pay zou worden behandeld. Gezien het voorgaande kan ons kantoor u hierin logischerwijs niet serieus nemen.

Ons kantoor vermeldt onze voorwaarden en tarieven transparant op de website (zie bijvoorbeeld de pagina https://e-legal.nl/no-cure-no-pay-incasso waarop wij uitleggen welke zaken wel en niet op deze basis kunnen worden behandeld).

Dat u geen reactie hebt gekregen is ook niet waar. Ons kantoor heeft meermaals inhoudelijk gereageerd, maar u blijft maar herhalen dat er sprake zou zijn van no cure no pay. Zelfs vanochtend toen u met ons kantoor hebt gebeld, en wij het u nogmaals hebben uitgelegd, blijft u dit herhalen.

Vandaar dat ons kantoor deze kwestie zal voorleggen aan de rechter. In reactie daarop hebt u ons gemeld klachten op internet te gaan plaatsen. Dit laatste bent u inmiddels kennelijk aan het doen. Ons kantoor zal ook daad bij woord voegen en tot dagvaarding overgaan. Dan kan de rechter hierover de spreekwoordelijke knoop doorhakken.

Ook een klacht indienen over E-LEGAL incasso advocaten?