Klacht E-Shops: Geen vervangend product en geen geld terug ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 541095
Gebruiker
JFabre
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg verkeerd product geleverd, heb het retour gestuurd en toen hield alle communicatie op. Zes keer gemaild, met verschillende e-mailadressen, anders krijg je een autoreply dat je al een ticket hebt.

Heb aangifte gedaan van oplichting, nadat ze 10 dagen na accepteren van aangetekende brief nog geen contact hebben gezocht.

De oplossing

Aankoopbedrag teruggeven

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JFabre
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over E-Shops?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen