Klacht E-smoking.nl: Klantenservice inclusief manager hooguit onbeschoft en niet dienstverlenend

Klachtnummer
# 42494
Gebruiker
Pearl
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik bestel al lange tijd wekelijks patronen bij esmoking. Er zitten 5 patronen in 1 doosje. Nu deed 1 van de patronen het niet en wilde ik graag een nieuwe patroon ontvangen. Hierop werd mij verteld dat ik moest wachten tot ik 5 niet werkende patronen had en ze dan tegelijk moest retouneren. Dit kan natuurlijk heel erg lang duren ook werd mij verteld om op mijn eigen kosten de stukke patroon op te sturen. Terwijl zij een stuk artikel hebben geleverd. Hier was ik het volledig mee oneens, vervolgens word mij gezegd dat ik moeilijk doe om een postzegel te kopen en de stukke patroon te retouneren. Het is niet mijn probleem dat zij niet werkende patronen verkopen. De manager die ik daarna aan de telefoon sprak was vreselijk onbeschoft en hing de telefoon op in mijn oor. Vind dit abnormaal en werk zelf in de dienstverlenede sector. Zo ga je niet met klanten om.

Gewenste oplossing

1 nieuwe patroon waar ik ook voor betaald heb en een klantvriendelijke klantenservice

1 reactie

  1. Auteur
    E-smoking.nl
    Datum
    Het is natuurlijk altijd vervelend als een product niet goed lijkt te zijn. Daarop verlenen wij dan ook volledige garantie.
    In het geval dat een patroon niet werkt kunt u deze terugsturen waarna deze direct wordt vervangen. Het onderzoek op het patroon vindt nadien plaats, op deze wijze proberen wij een zo goed mogelijke service te verlenen.Garantie op producten wordt echter wel verleend op basis van carry-in. Dit betekent dat u de verzendkosten (in dit geval € 0,60) naar ons toe draagt, en wij de kosten van de zending naar u toe, dit is gebruikelijk in de markt.Wij zijn de callogs van uw gesprek nog even nagegaan en het blijkt dat u de medewerkers telkens in de rede viel en hen onbehoorlijk bejegende. Wij verwachten van al onze mensen op de klantenservice te allen tijde een professionele houding, maar in beide callogs wordt melding gemaakt dat u op een onbeschofte wijze uw zin door probeerde te drukken.
    Dit doet niets af aan het feit dat u wel garantie hebt op de door u gekochte producten, waar u nog steeds aanspraak kunt maken.

Ook een klacht indienen over E-smoking.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen