Klacht E-smoking.nl: Klantenservice inclusief manager hooguit onbeschoft en niet dienstverlenend
Details
Klacht
Ik bestel al lange tijd wekelijks patronen bij esmoking. Er zitten 5 patronen in 1 doosje. Nu deed 1 van de patronen het niet en wilde ik graag een nieuwe patroon ontvangen. Hierop werd mij verteld dat ik moest wachten tot ik 5 niet werkende patronen had en ze dan tegelijk moest retouneren. Dit kan natuurlijk heel erg lang duren ook werd mij verteld om op mijn eigen kosten de stukke patroon op te sturen. Terwijl zij een stuk artikel hebben geleverd. Hier was ik het volledig mee oneens, vervolgens word mij gezegd dat ik moeilijk doe om een postzegel te kopen en de stukke patroon te retouneren. Het is niet mijn probleem dat zij niet werkende patronen verkopen. De manager die ik daarna aan de telefoon sprak was vreselijk onbeschoft en hing de telefoon op in mijn oor. Vind dit abnormaal en werk zelf in de dienstverlenede sector. Zo ga je niet met klanten om.Gewenste oplossing
1 nieuwe patroon waar ik ook voor betaald heb en een klantvriendelijke klantenserviceDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.