Opgelost door E-Supply.nl: Zeer slechte dure case iPhone 5s

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 99595
Gebruiker
Doreen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Heb een half jaar geleden een hele dure cases gekocht voor mijn iPhone 5s

Elementcases au goud editie
Deze case was 99 euro en zit in ieder geval een jaar garantie op
Deze case is helemaal aan het verkleuren en is verschrikkelijk lelijk geworden
De telefoon zit dan ook nog eens in het bijgeleverde hoesje
Heb diverse mails gestuurd naar e-supply maar krijg geen antwoord op mijn mail
Heb ook al diverse keren geprobeerd de klantenservice te bellen maar ook deze is niet bereikbaar terwijl ze gewoon open moeten zijn door de weeks
Ook op de chatsessie word niet geregeerd
Schandalig zoals je door dit bedrijf word behandeld
Ben in het bezit van de faktuur en originele doos
Ik wil aanspraak maken op mijn garantie en wil een passende oplossing

De oplossing

Een vervangende case of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

E-Supply.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

4 reacties

  1. Auteur
    Doreen
    Datum
    Kreeg vanmorgen ineens een mail van e- supply met de excuses vanwege de late reactie
    Nu dat mag ook wel
    Er werd mij gevraagd foto,s op te sturen van de case
    Dit heb ik inmiddels gedaan
    Alleen het zotte is dat mij word gevraagd of ik contact op wil nemen met de fabrikant van de cases ja zij willen het ook wel doen??? Heb vervolgens gemaild dat dit niet mijn verantwoordelijkheid is maar van e-supply zij zijn de reseller van deze cases
    Moet nu eerst afwachten volgens e-supply .
  2. Auteur
    Doreen
    Datum
    Heb inmiddels een mail ontvangen van e -supply om de case op te sturen naar e-supply
    Deze zal onderzocht worden door elementcases
    Word vervolgd
  3. Auteur
    Doreen
    Datum
    Kreeg vanmiddag bericht van E-Supply
    De case is doorgestuurd naar element
    Het klopt inderdaad dat deze verkleuring niet mag plaatsvinden
    Er word een nieuwe case opgestuurd
    E-Supply heeft mij iedere keer via mail op de hoogte gehouden en stuurt een nieuwe case op
    Klacht is goed opgelost
  4. Auteur
    Doreen
    Datum
    Klacht is goed opgelost er word een nieuwe case opgestuurd
    De verkleuring had niet mogen plaats vinden
    e-supply heeft mij via mail goed op de hoogte gehouden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Doreen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over E-Supply.nl?