Klacht E2Ma BV: abonnement

R. Comuth

Ik kon een prijs winnen bij Miss Etam, en vulde een aantal (veel) vragen in, allemaal beantwoord met nee of niet geïnteresseerd. Vragen zoals, overstappen van energie leverancier etc. en of ik wel eens wat kocht bij Miss Etam. Krijg ik opeens de dag erna in mijn mailbox een bedankje dat ik een abonnement op de Viva heb aangevraagd....Ik heb meteen terug gemaild dat ik dat nooit aangevraagd heb, moet het antwoord nog krijgen, ben benieuwd. Aanhef/titel van de mail: 'Bevestiging tijdschriftabonnement via E2ma 09-01-2014'. Ik kan me ook niet afmelden van de pagina (onlinewinnen), zodat ik die mails niet meer krijg. Ik weet ook niet hoe ik ooit daarbij terecht gekomen ben??? Ik hoop in ieder geval dat de aanmelding van het abonnement wordt. terug gedraaid. De mail is overigens weer van ReadView.

Sabine

Ik heb geen abonnement afgesloten en wens dit dus ook niet te hebben, ik ga er van uit dat deze aanvraag terug gedraaid zal worden.

E2Ma
    Beste mevrouw Comuth,Uit onze gegevens blijkt dat u in de enquête aan heeft gegeven dat u het abonnement op de Viva wilt ontvangen via Read en View.Mocht u geen interesse hebben in het abonnement van de Viva dan kunt u dat bij Read en View aangeven.Ik zal uw gegevens in ieder geval uitschrijven voor onze mailings.Met vriendelijke groet,Klantenservice | E2Ma