Klacht E2Ma BV: Misbruik gegevens

BrouwerG

Mijn gegevens worden door E2MA doorgestuurd aan derden. Hierdoor word ik door tal van bedrijven gebeld en gemaild. E2MA zegt dat ik deze informatie zelf heb aangevraagd of zelf heb achtergelaten op hun website of bij een enquête. Wanneer blijkbaar alle interessegebieden zijn ingevuld wordt er blijkbaar niet gecontroleerd of dit correct is. Ik heb geen email ontvangen van E2MA met de vraag of mijn gegevens correct zijn ingevuld. Ik doe namelijk nooit mee aan dit soort onderzoeken en wanneer ik ergens wel bewust aan meedoe dan doe ik dit met een ander emailadres.
E2MA wil de gegevens die over mij in het systeem niet met mij delen en geeft aan dat ik aangifte kan doen. Het is toch geen gekke vraag wanneer ik 'mijn' gegevens inclusief IP adres wil inzien.
Helaas geeft de politie aan dat zij waarschijnlijk geen tijd om mijn aangifte in behandeling te nemen.

verwijder mijn gegevens uit de database en geef mij een schermafdruk inclusief IP adres van mijn eigen gegevens.

Ook een klacht indienen over E2Ma BV?