Klacht E2Ma BV: Ongewenste mail, uitschrijven helpt niet !!! Spammails blijft komen

Klachtnummer
# 155963
Gebruiker
tpk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dagelijks ontvang ik diverse spammails van E2MA. Uitschrijven werkt niet, mails blijven komen, blokkeren van afzender werkt niet, aanmerken als ongewenste mail werkt niet.
IK WIL GEEN MAILS MEER ONTVANGEN, SCHRIJF MIJ UIT !!!!!!!!!

De oplossing

Verwijder mijn mailadres uit uw bestanden, database. Ik wens geen mails meer te ontvangen !!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    E2Ma
    Datum
    Geachte mevrouw Kremers,

    Ik heb het door u opgegeven e-mailadres nagetrokken in ons systeem. Helaas heb geen eerdere uitschrijvingen van uw e-mailadres kunnen vinden. Dit betekent dat uw eerdere uitschrijvingen nooit in goede orde zijn ontvangen/verwerkt. Onze excuses voor dit ongemak!

    Zojuist is uw e-mailadres uit al onze databases verwijderd en zijn de betrokken partner organisaties verzocht uw e-mailaders van hun lijsten te verwijderen binnen nu en 10 dagen. Mocht u na deze periode van 10 dagen alsnog ongewenste e-mails ontvangen, wilt u deze dan doorsturen naar info@dailymailz.nl?

    Naast het verwijderen van uw e-mailadres is uw e-mailadres ook toegevoegd aan onze blacklist. Dit is een filter dat uw e-mailadres uit alle inkomende en uitgaande databases zal verwijderen. Zo voorkomen wij dat u in de toekomst nogmaals met hetzelfde ongemak zult worden geconfronteerd.

    Mocht u nog verdere vragen hebben, stel deze dan gerust en ik zal deze zo uitgebreid mogelijk beantwoorden.

    Met vriendelijke groet,
    E2MA

Ook een klacht indienen over E2Ma BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen