Klacht EA-Sigaret: Geen gebruik kunnen maken van de wettelijke garantie van 6 maanden en de klacht niet oplossen.

ErwinK

Op 15 december 2018 heb ik een Innokin EZ Watt (Esmoker) besteld en deze binnen enkele dagen ontvangen. De aan/uitknop blijft hangen waardoor het product niet functioneert zoals dat zou moeten. Op 27 maart heb ik het bedrijf daarvan in kennis gesteld. Het aanbod was vervolgens hetzelfde product kopen met 25% korting. Op 28 maart heb ik aangegeven dat ik van de wettelijke garantietermijn van 6 maanden gebruik wil maken en gevraagd om mij binnen 2 weken een nieuw product te leveren of de niet goed werkende te repareren. Tot heden geen reactie gehad.

Een nieuw product leveren of de niet goed werkende repareren.

EA-Sigaret
    Beste, de garantie op batterijen is 2 maand. Niet 6 maand. Daarbij vallen knopjes en ringetjes en andere bewegende delen onder gebruikersslijtage. Hierop zit geen garantie van 6 maand. Ons lijkt daarom zoals voorgesteld 25% korting een goede oplossing. Uiteraard hoeft u hier geen gebruik van te maken.
    Beste EA-Sigaret,

Dank voor de reactie, maar dit is exact dezelfde reactie die ik op mijn eerste mail aan jullie kreeg. Reactie op mijn tweede mail van 28 maart waarin ik had aangegeven dat ik van de wettelijke garantietermijn van 6 maanden gebruik wil maken en om mij binnen 2 weken een nieuw product te leveren of de niet goed werkende te repareren heb ik dus nooit en nu nog steeds geen reactie gehad. Er is op alle producten die je koopt sprake van een wettelijke garantietermijn van zes maanden ongeacht wat jullie eigen garantietermijnen zijn die jullie hanteren. En daar vallen knopjes en dergelijke dus ook onder!! In de nieuwsbrieven die jullie versturen geven jullie altijd aan dat jullie je aan de landelijke wet rondom roken en tabakswaren hebben te houden. Het zou jullie sieren als jullie je ook aan de landelijke wetgeving houden voor wat betreft producten die jullie leveren. Gezien de manier waarop jullie omgaan met klanten heeft mij doen besluiten ergens anders mijn producten te kopen.
    ErwinK
    En helaas blijft reactie weer uit!!!
    ErwinK
    De klant is je inkomen, maar bij EA-sigaret...
    ErwinK
    Reactie??? Nee we doen net alsof we het niet gezien hebben!
    ErwinK
    Reageren op klanten, nee waarom zou je, het product is al verkocht!
    ErwinK
    Oplossen willen ze niet, dan los ik het zelf wel op. Bij deze case closed en van mijn zijde geen aanbevelingen voor EA-Sigaret!!

ErwinK
Totaal helemaal geen oplossing en de landelijke wetgeving doet ze helemaal niets.

Ook een klacht indienen over EA-Sigaret?