Klacht EA Sport: Fifa2015 Punten niet gehad

AndreRemmerden

In 2 dagen tijd is er voor ruim 200 euro van mijn credit card fifa2015 punten gekocht, maar de punten zijn niet ontvangen. Heb gebeld naar SEN (Sony) om geld terug te vragen en deze zeiden dat ik naar ea sport toe moest voor teruggave. Heb daarna ea sport gebeld, maar deze zeiden dat ze GEEN geld konden uitkeren, dan kan alleen Sony. Heb toen gevraagd of ik de punten maar kon krijgen. Na een hoop gedoe moest ik de screenshots maken van de betalingen en deze uploaden op een speciale website (www.help.ea.com) en daarna zou ik de punten van EA sport ontvangen. Toen ik zover was, viel de verbinding weg. Heb toen gelijk opnieuw gebeld, maar toen zei een andere help desk medewerker dat er geen punten zijn, en dat alles al is opgemaakt. Toen ik zei dat ik net een heel ander verhaal had gehoord zei hij dat de andere man verkeerd had gekeken (naar een xbox account ipv PS 4 account). Vroeg of hij kon bewijzen dat de punten zijn gebruikt, maar hij mag dat bewijs niet geven. Heb het gehad met EA

Zou het liefst mijn geld willen teug hebben, maar ben bang dat ik als een pingpongbal wordt gebruikt tussen Sony en EA sport. Vind het zeer vreemd dat Sony egt ga maar naar EA en dat zij vervolgens zeggen dat ik mijn geld moet terughalen bij Sony. Hoe zit dat nu, want Sony int het geld, maar zegt dat EA verantwoordelijk is voor de game. Zeer vreemd en volgens mij hebben zeer veel mensen hier mee te maken dan wel last van. Als het niet lukt met geld, dan de circa 23.000 punten die mij ruim 200 euro hebben gekost. Heb dan nog iets voor mijn zoon geregeld. het is vreemd dat EA sport zegt dat de punten wel zijn gebruikt maar geen bewijs kan overleggen, nadat ze eerst wel de punten wilden toevoegen. Kan bewijzen dat geld is afgeschreven voor deze aankopen.

Wij vinden dat EA Sport hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over EA Sport?