Klacht EA Sports: EA Sport belazerd de boel met het online Fifa18 door mijn team te vertragen!!!!!!!

Gregstar666667

Ik wordt er stront ziek van als ik online speel en mijn spelers worden door EA beinvloed. Zo kan ik vaak niet rennen, draaien mijn spelers een hele andere kant op dan ik druk, mijn controls vaak gewoon worden genegeerd, mijn keeper kan nooit de bal naar een eigen speler gooien maar 9,5 van de 10 keer gaat de bal naar de tegenstander, mijn spelers nooit naar de bal toelopen maar wegrennen, mijn spelers soms gewoon de bal negeren en er naar kijken zonder te bewegen terwijl ik als een gek op de knoppen druk, de richting dat ik paas wordt zo vaak opgefokt dat ik ging twijfelen of mijn controller wel goed is, maar na de herhaling te bekijken blijkt dat ik de goede richting drukte maar dat de AI van EA naait je daarmee. Zo heb ik nog veel meer klachten over het online gamen. Hoe kun je jezelf afmeten tegen andere spelers als al je spelers opgefokt worden door EA. dit maakt het oneerlijk en dus corrupt. Gamen hoort dezelfde regels te hebben voor alle spelers en er hoort nooit invloed van wat dan ook uitgeoefend worden als 2 spelers tegen elkaar spelen.
Jullie zijn een stel klootzakken die proberen de boel te belazeren. Als er niet genoeg spelers zijn op mijn niveau om als tegenstander neer te zetten doe dan niets. Maar wat EA doet is mij tegen mindere spelers zetten die altijd met Real Madrid spelen en dan mijn team opfokken. Zelf als ik Real Madrid neem wordt alles opgefokt. Ik speelde met Real M. tegen Real M. en als ik een sprint trok met dezelfde speler van het andere team verloor ik elke spring. Alles van mijn team werd zomaar vertraagd. dit is BULLSHIT. En dat terwijl EA zoveel fucking geld van ons neemt. LEVER WAAR VOOR BETAALD WORDT!!!!!!!! DIT IS FRAUDE ZONDER CONSEQUENTIES. FIX DIE SHIT EN HOU OP OM SPELERS DIE VAN VOETBAL HOUDEN TE BELAZEREN.

LEVER WAAR VOOR BETAALD WORDT. EEN EERLIJK ONBEINVLOED VOETBAL SPEL. JULLIE HEBBEN JAREN ERVARING EN WETEN DONDERSGOED WAT JULLIE DOEN. VERWIJDER DIE KUTPROGRAMMERING DIE MIJN SPEL BEINVLOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij vinden dat EA Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!