Klacht Eaglemoss.com: Betaling

Klachtnummer
# 191638
Gebruiker
tweetzz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege problemen met het versturen van aanmaningen bij Eaglemoss heeft mijn dochter pas na ruim een jaar een betalingsherinnering ontvangen. Volgens telefonische info kon de rekening alleen maar betaald worden via Eaglemoss-secure.com/easypay, een rekeningnummer gaven zij net door. Na diverse pogingen, waarbij ik geen steek verder kwam heb ik de klantenservice gemaild. Volgens medewerker Raúl: "Meerdere Nederlandse klanten hebben al sinds een tijdje problemen met betalingen." Ik heb doorgegeven af te wachten tot zij de boel weer op orde hebben. (Dit was 18 oktober j.l.
Vandaag weer een brief ontvangen: "U hebt een ernstige betalingsachterstanden. Voorkom verdere incassomaatregelen enz enz enz enz". Ik word hier een beetje heel erg moe van. De betalingssite werkt niet en overmaken kan niet. Ik ben "benieuwd" naar de volgende brief. Vandaag WEER doorgegeven dat het aan hun ligt en ik bereid ben te betalen, maar dat dat dus niet mogelijk is door hun falende systeem.

De oplossing

Ik wil gewoon de 70 euro betalen en verder van de dreigbrieven af zijn. Zij moeten hun zaken beter regelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eaglemoss.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eaglemoss.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen