Opgelost door Eardopes.nl: Verkeerd product, reageert niet

Not Important

Verkeerd poduct gekregen. Reageerde niet, pas nadat ik hier een klacht had geplaatst.

Ik heb 6x set medium besteld. Hoorde en kreeg niks, na de klacht was het binnen een uur verzonden.

Bij ontvangs zat het in een verpakking van 6x 3 sets S M en L. Bij openmaken zaten hier 3x large in.

Geld terug of alsnog mediums opgestuurd.
Over de verloop van zaken ben ik zeer tevreden. Ik had inderdaad de verkeerde maat besteld en ben dan ook zeer tevreden dat ik alsnog de goede maat krijg. Na dat er contact was waren de reacties wel snel, en ik werd ook zeer vriendelijk te woord gestaan. Team eardopes heeft dit zeer netjes opgelost en mocht ik in de toekomst nog eens oortjes nodig hebben bestel ik ze zeer zeker hier weer!

Eardopes.nl
    Hi Angelo, dank weer voor je bericht.

Nogmaals: op zondag net voor middernacht schreef je je eerste bericht. Ruim binnen 24 uur hebben we je bericht beantwoord. Je kocht de medium foam eartips en die hebben we geleverd.

Je hebt bij ons aangegeven dat je inderdaad de verkeerde maat hebt besteld (medium i.p.v. small). En wij hebben aangegeven bij je aangegeven dat we je gratis en voor niets een nieuwe set opsturen. Je hebt inmiddels ook een 5-sterren review op onze website geplaatst en daar zijn we heel blij mee. Dank daarvoor.

Hopelijk kun je hier nog even aangeven dat het naar tevredenheid is opgelost.

Groet, Team Eardopes
    Eardopes.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Eardopes.nl?