Klacht Easy Mobile Experience: Ik heb niets besteld dus waarom een factuur?

Klachtnummer
# 84430
Gebruiker
Paul Oostheim
Datum
2 reacties

Details

De klacht

L.S.,
regelmatig krijg ik een e-mail van ikwileenstrakkebuik.nl waarin staat dat ik een factuur moet betalen van 49 euro 95. Echter: ik heb helemaal NIETS besteld.
En als ik dan niet betaal, wordt een incassobureau ingeschakeld.
Het moet afgelopen zijn met deze e-mails.
Iedere keer stuurde ik een e-mail terug met het verzoek deze factuur te annuleren én mijn e-mailadres uit hun bestand te verwijderen.
Maar dat heeft blijkbaar helemaal geen zin.
Nu reageer ik helemaal niet meer.
Gelukkig ben ik niet de enige.
Ik hoop dat hier gauw een einde aan komt, niet alleen voor mij, maar ook voor de
mede-gedupeerden.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Easy Mobile Experience
    Datum
    Geachte heer Oostheim,Na telefonisch contact is het naar tevredenheid opgelost.Met vriendelijke groet,
    Henk.
  2. Auteur
    Easy Mobile Experience
    Datum
    Geachte heer Oostheim,Wij hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen over de oplossing. Wij zouden graag willen weten of het naar tevredenheid is opgelost?Met vriendelijke groet,
    Henk.

Ook een klacht indienen over ?