Klacht Easy Mobile Experience: iki voel me belazerd

Klachtnummer
# 84740
Gebruiker
Zilverlinde
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heb in september een factuur van € 49,95 voor niets. nu komt de volgende boetefactuur U kunt verdere rechtsmaatregelen voorkomen door onderstaand totaalbedrag binnen 8 dagen na dagtekening van dit schrijven aan ons over te maken. De betaling kan worden gedaan op banknummer NL27RABO0194306186 , onder vermelding van dossiernummer D11141895.

Factuur DCO035907 d.d. 24-09-2014 € 49,95 Rente € 0,46 Buitengerechtelijke incassokosten € 40,00
Reeds voldaan € -0,00 Totaal € 90,41
Met vriendelijke groet, Rapido Incasso

Kunt u mij vertellen wat ik hiermee moet?

Gewenste oplossing

ik vind dat ik in september heb betaald en dat we alles sluiten.

2 reacties

  1. Auteur
    Easy Mobile Experience
    Datum
    Geachte heer Pasing,Ik zie dat u deze kwestie al met onze helpdesk heeft opgelost.Is dit naar tevredenheid gegaan?Met vriendelijke groet,
    Henk.
  2. Auteur
    Easy Mobile Experience
    Datum
    Geachte heer Pasing,Wij hebben tot op heden nog geen reactie van u terug gekregen, graag willen wij weten of het naar tevredenheid is opgelost?Met vriendelijke groet,
    Henk.

Ook een klacht indienen over Easy Mobile Experience?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen