Klacht Easy Mobile Experience: Ikwileenstrakkebuik

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 84602
Gebruiker
ikke23
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik krijg dus ook steeds mail/rekening van ikwileensterakkebuik.nl twerijl ik niks bij hun besteld heb.steeds teruggemaild,zou opgelost worden,nee h oor.Vandaag kreeg ik mail van een incasso bureau Rapido.Ik wil dat dit stopt!

Gewenste oplossing

Dat ze hiermee ophouden!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Easy Mobile Experience
    Datum
    Geachte mevrouw Kleinepier,Ik zie dat deze kwestie al is opgelost via onze helpdesk.Is dit naar tevredenheid gegaan?Met vriendelijke groet,
    Henk.
  2. Auteur
    ikke23
    Datum
    je blijven steeds bezig.Krijg nog mail en post van incassobureau.
  3. Auteur
    Easy Mobile Experience
    Datum
    Geachte mevrouw Kleinepier,Wij hebben geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen, helaas was u niet beschikbaar.Wanneer zouden wij u het beste kunnen bereiken?Met vriendelijke groet,
    Henk.
  4. Auteur
    ikke23
    Datum
    ze hielden opeens op met brieven schrijven en mails te sturen.Ik heb niks betaald en gaat dat niet doen ook,heb ik ze ook duidelijk gemaakt.Maar ben benieuwd hoe lang h et duurt eer ik weer wat hoor van ze...is nu ruim 3 weken geleden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Easy Mobile Experience?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen